Главная > Новости

Новости


Lapp Group — cервіс, який має значення, і люди, що роблять цей сервіс можливим

Цього року ЛАПП УКРАЇНА ТОВ прийме участь у міжнародній виставці elcomUkraine2017,щоб розказати ринку про один із стратегічних напрямків роботи нашої компанії – послуги та сервіси, які ми надаємо нашим клієнтам. Наша мета – щасливий клієнт, який звертається до нас знов і знов.


Ми вважаємо, що зоною потенційного розвитку в реаліях українського ринку кабельно-провідникової продукції є послуги. Звичайно, частина послуг, які ми надаємо, також наявні й у інших операторів ринку, такі як: адресна доставка, індивідуальна упаковка тощо. Проте від інших імпортерів нас відрізняє те, що в наданні послуг ми запозичуємо інструменти, які зазвичай використовуються на B2C ринку: технічна підтримка відділу обслуговування, SMS інформування про надходження товарів на склад, безкоштовна нарізка кабелю від одного метра будь-якої кратності, надання паперових та електронних версій каталогів та брошур, постійні клієнти навіть мають можливість відслідковувати статус та місцезнаходження товару, який вони замовили.

Основною метою участі Lapp Group на виставці в 2017 році є спілкування та отримання інформації щодо послуг та товарів, які необхідні ринку. Які очікування є у ринка від операторів, чого не вистачає клієнтам, що хотілося б змінити? Тільки через живий діалог із клієнтами з’являється розуміння та народжуються нові ідеї.

Окрім вдосконалення нашого сервісу, ми продовжуємо рухатись від продажу виключно компонентів до реалізації готових рішень “під ключ”. Два роки тому ми вивели на ринок новий продукт під назвою ÖLFLEX® CONNECT, що об’єднує всі можливі кабельні рішення: сервокабелі з роз’ємами, джгути та кабельні збірки, кабельні ланцюги з наповненням та інші ще більш складні продукти. Відтоді ми разом із українськими клієнтами отримали реальний досвід роботи з цим видом продукту, підсилили наш штат співробітників, які за нього відповідають, і це дозволяє зараз розробляти для наших клієнтів рішення, які максимально відповідають їх потребам. Якщо у клієнта є необхідність оптимізувати виробничі процеси – ми готові йому в цьому допомогти. Окрім локальних партнерів, в нас виросли об’єми виробництва в Чехії. Наявність сертифікатів, гарантій, розробка “під ключ” в поєднанні з досвідом наших спеціалістів – це ті екстрасервіси, які клієнт отримує при замовлені ÖLFLEX® CONNECT. Про все це ми й готові розповідати в подробицях, показувати наші напрацюваня та ділитися отриманними знаннями.

Кажуть, що диявол криється в деталях. Так і в нашій компанії, за будь-яким відвантаженням товару клієнтам стоять складні процеси, налагоджена робота ретельно продуманного механізму, де кожен співробітник Lapp має свою зону відповідальності і розуміє, що від нього залежить увесь цикл.

На всіх відвідувачів стенду чекає незвичайна інсталяція, ідея реалізації якої знаходиться на межі техніки та творчості. Вона відображає те, як працюють компанії, для яких сервіс має значення. Дуже сподіваємось, що ця невеличка експозиція стане цікавою всім відвідувачам виставки.

Також анонсуємо, що кожен відвідувач стенду Lapp Group, який заповнить анкету та залишить візитну картку в спеціальному контейнері з 10:00 години 11 квітня до 11:00 години 14 квітня, зможе прийняти участь у розіграші подарунку від ЛАПП УКРАЇНА ТОВ – гіроборду. Розіграш відбудеться 14 квітня о 12:00 шляхом жеребкування.

Вже стало традицією, що на виставці працюють всі наші співробітники відділу продажів, тож відвідувачі з будь-яких куточків України зможуть поспілкуватись з менеджером, який відповідає саме за їх регіон. Зокрема, можна буде познайомитись з керівниками різних підрозділів та з іншими працівниками, чия робота пов’язана з обслуговуванням та супроводом клієнтів. У кожного буде можливість особисто познайомитись з нашим найпотужнішим ресурсом – нашими працівниками, адже ми впевнені, що найкращий бізнес можуть побудуватии тільки найкращі люди!

31.03.2017